برگزاري دهمين جشنواره سراسري داستان بانه
نوشته شده توسط : سوران زندی

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان خبر داد
برگزاري دهمين جشنواره سراسري داستان بانه

خبرگزاري کرد نیوز: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان از برگزاري دهمين جشنواره سراسري داستان بانه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بانه و انجمن فرهنگي - ادبي اين شهرستان برگزار مي‌شود.

جشنواره داستان‌نويسي بانه سال گذشته به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بعد از پنج سال وقفه احيا و در دو بخش داستان كوتاه و مقاله برگزار شد.
قباد ميمنت‌آبادي امروز در گفت‌وگو با خبرنگارکرد نیوز در سنندج در باره برگزاري اين جشنواره اظهار داشت: اين جشنواره با هدف ايجاد رشد و تعالي در داستان‌نويسان استان و ارتقاي سطح نويسندگي آنها با دو محور ديني و آييني و آزاد برگزار مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان افزود: دهمين جشنواره داستان بانه با همت انجمن فرهنگي - ادبي شهرستان بانه در سنوات گذشته توانسته بخشي از توان و استعداد وافر كردستان در حوزه ادبيات داستاني را به سراسر كشور نمايش دهد.
دبير شوراي فرهنگ عمومي كردستان به زمان برگزاري جشنواره داستان بانه اشاره كرد و افزود: اين جشنواره در تاريخ‌هاي 27 تا 29 مهرماه سال جاري به مدت سه روز در شهرستان مرزي بانه برگزار خواهد شد.
ميمنت‌آبادي عنوان كرد: برگزاري اين جشنواره به صورت استاني در شهرستان بانه آغاز شد و بعد از استقبال بسيار خوب هنرمندان به صورت منطقه‌اي و سپس كشوري درآمد كه اميدواريم با مشاركت هر چه بهتر هنرمندان بتوانيم بر رونق و جايگاه اين رويداد فرهنگي و ادبي در استان بيافزايم.
وي خاطرنشان كرد: متقاضيان بخش داستان كوتاه مي‌توانند آثار خود را به دو زبان كردي و فارسي به دبيرخانه جشنواره سراسري داستان بانه ارسال كنند.




:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: